Sponsorpakker

- Bli med på eventyret -

Stavanger Innebandyklubb er klubben for alle i hjertet av Stavanger.

Bli med og støtt en av Norges største klubber.

Sponsorpakker

Innledning

Stavanger Innebandyklubb er en av Norges største klubber og har lag i alle aldre og nivåer. Innebandy er den største aktiviteten, men vi har også tilbud for dem som vil spille landhockey og bandy på is.
Stavanger IBK er en breddeklubb. I tillegg har vi et lag i Eliteserien for kvinner. Spesielt stolte er vi av våre Super-lag, som er lag for mennesker med spesielle behov.

Som en del av å ta ansvar for rekruttering og fokus på idrettsglede, arrangerer Stavanger IBK årlig landets største innebandyturnering (i samarbeid med Sørvest Bandyregion og Brodd IBK) for barn, unge og voksne. Denne turneringen heter Stavanger Open og er blitt et høydepunkt for alle som er glad i innebandy.

Stavanger IBK sine grunnleggende verdier er at vi er en klubb for alle, uavhengig av ambisjoner og ferdighetsnivå. Vi ønsker å beholde flest mulig, lengst mulig.

I klubben skal det være lav kostnad å være med. Vi følger opp NIFs mål om at økonomi ikke skal være til hinder for deltagelse. Klubben skal være en motvekt til de langt dyrere idrettene i område. Vi setter derfor stor pris på alle bidrag til klubben som hjelper oss mot våre mål.

På denne siden finner dere våre sponsorpakker, men vi skreddersyr gjerne et tilbud etter deres behov og ønsker.

Ta kontakt med:
Mari M. Joakimsen
Mobil: 977 77 037
E-post: mari@stavangeribk.no

Gullpakke

- vantreklame i Vikinghallen, Stavanger Idrettshall og Storhaughallen
- profilering på stavanger-open.no
- profilering i sosiale medier
- en stk rollup i ønsket design som vil være synlig på elitekamper og Stavanger Open
- 8 sesongkort til elitekamper
- reklamerett i programblad til elitekamper
- mulighet for 2 stk gratis lag i Venneklassen (3 mot 3) under Stavanger Open