Informasjon om medlemskap i norsk idrett.

For å være med i aktivitet organisert av Norges Bandyforbund, er det pliktig medlemskap i en innebandyklubb eller idrettslag med innebandyavdeling. Medlemskap dekker også forsikring for barn frem til de fyller 13 år gjennom Gjensidige barneidrettsforsikring. For dem under 13 år er det veldig enkelt. Det er bare å betale medlemskontingenten i Stavanger Innebandyklubb - forsikringspremien betales av NIF.

Medlemskontingenten gir også økonomisk støtte til Norges Bandyforbund og dette gir midler til å utvikle innebandyen i hele Rogaland. I tillegg gir betalte medlemskap penger direkte tilbake til Stavanger Innebandyklubb, noe som bidrar til at treningsavgifter kan holdes lavere. Betalte medlemskap gir også mer treningstid til klubben.

Forvirra av begrepene medlemskontingent, treningsavgift og lisens?

Her kommer en kort forklaring.
Medlemskontingent
- Medlemskap eller støttemedlemskap i klubben.
- Sendes ut i Spond tidlig i kalenderåret.
- Pris: Kr 100,- + fakturaavgift

Treningsavgift:
- For deg som trener i klubben.
- Sendes ut i Spond rundt sesongstart.
- Forskjellig pris etter hvilket lag en trener på.

Lisens:
- Spillers forsikring fra Norges Bandyforbund
- Sendes ut på mail av NBF før sesongstart.
- Pris varierer etter hvilken aldersklasse/nivå en spiller på
- Administreres ikke av klubb, men klubb kan hjelpe med å utstede lisens, om man ikke har fått av NBF.
- Det er mulig å betale lisens også i minidrett. Logg inn med minidrett brukeren din.

Bli medlem kontingenter

Medlemskontingent

Medlemskontingent   100 kr

Treningsavgifter innebandy

Treningsavgift Miniavdeling 5-12 år   700 kr
    Treningsavgift Ungdom 11-13 år   900 kr
    Treningsavgift Ungdom 13-15 år   1100 kr
    Treningsavgift Ungdom 15-17 år   1300 kr
    Treningsavgift senior herrer 3. div   1000 kr
    Treningsavgift 1. div Sørvest herrer og kvinner   1000 kr
    Treningsavgift senior herrer og kvinner 2. div   1500 kr
    Treningsavgift senior kvinner 3. div   700 kr
    Trimgrupper som deltar i seriespill/ turneringer   500 kr

Treningsavgift bandy

Treningsavgift senior   200 kr
    Treningsavgift barn og ungdom   200 kr

Treningsavgift landhockey

Treningsavgift senior   400 kr
    Treningsavgift Ungdom 13-19 år   400 kr
    Treningsavgift Miniavdeling 5-12 år   400 kr

Landhockeyavdelingen har egen Facebook-gruppe. Bli med i denne gruppen på denne linken om du ønsker å spille landhockey.

Alle fakturaer mottar medlemmer i Spond. Fakturaavgift satt av Spond kommer i tillegg.

Søskenmoderasjon settes til 200,- per søsken for alle gruppene. Det vil si man betaler full kontingent + treningsavgift for barn 1, deretter 200 kr for barn 2 osv.
Styremedlemmer, supportere, trenere og barn av trenere/lagledere er fritatt treningsavgift, og betaler kun medlemskontingent.

Ved utmelding er medlemmer selv ansvarlig for utmelding via spond/ minidrett.no. For hjelp til dette kontakt stavangeribk@gmail.com.

Følg linken og fyll ut informasjonen for å registrere deg som medlem.

Naboklubber

Stavanger Innebandyklubb forholder seg til nærklubb prinsippet. Det vil si at vi ønsker at spillere som skal bli medlem hos oss, har oss som sin nærmeste klubb. Stavanger Innebandyklubb ligger sentralt i Stavanger, og benytter seg av følgende haller: Stavanger Idrettshall, Vikinghallen og Forum Expo. I tillegg har vi is bandy i Sørmarka Arena. Bor du nærmere en av våre naboklubber, henvises du til den.

Våre naboklubber er følgende:
Brodd (Storhaughallen)
Kampen (Tastahallen)