Gratis Jentecamp i vinterferien 2.-7. klasse

Stavanger IBK Elite Kvinner arrangerer gratis innebandycamp for jenter 2.-7. klasse de tre første dagene av vinterferien i Storhaughallen. Sted: Storhaughallen, Stavanger, Rogaland Tid: 28. februar - 2. mars 2022 kl 10-14 (meld på de dagene som passer) Arrangør: Stavanger Innebandyklubb Maks antall deltakere: 30 stk (vi følger første mann til møllen prinsippet.) Campen passer for jenter, både nykommere og aktive fra 2.-8.klasse. Instruktører på campen vil våre spillere og lagledere fra Stavanger IBK, blant annet fra elitelaget. Deltakerne må ta med matpakke, drikkeflaske, innebandykølle (kan også lønes), treningsklær og innesko. Vi har en bane til disposisjon. For påmelding, benytt påmeldingsskjema på lenken under. Påmeldingsfrist er onsdag 16. februar 2022.

Påmeldingsskjema

Tilbake til nyhetssiden