Informasjon om spillerlisens, innebandysesongen 24/25

Hei

Alle spillere som skal delta i seriespill kommende sesong må betale spillerlisens (til NBF), i tillegg til medlems- og treningskontigent til klubben.

Seriespill er J/G11, J/G 13, 15, 17 osv og oppover til senior. Spiller man kun Minirunde (turneringer for barn) er det ikke krav til spillerlisens.

De fleste har nå mottatt faktura fra Norges Bandyforbund på mail. Spillerlisensen betales til NBF, og er et krav for deltakelse i seriespill, men også en forsikring. En klubb som benytter en spiller uten lisens i en obligatorisk kamp vil kunne bli fratatt poeng. Vi anbefaler også alle å betale lisensen så fort som mulig, da forsikringen også gjelder hvis man er uheldig å skade seg på trening osv.

Har du ikke mottatt faktura for NBF? Sjekk først spam. Finner du den ikke der, send en e-post til stavangeribk@gmail.com, så fikser vi faktura til deg. Alle nye spillere som deltar i seriespill for første gang, må manuelt legges inn av klubben for å få tilsendt faktura for lisens. Gi oss derfor beskjed hvis du ikke har mottatt noe.

Det er også nye lisenssatser kommende sesong. Disse finner dere på forbundet sine sider her. Merk at alle seniorspillere (1.-4. div) må betale "øvrige seriespill" (1300,-). Lisenssatsene har vært lave i flere år, og disse har nå dessverre økt. Barn/ ungdom betaler sum etter alder, men merk at hvis en ungdomsspiller også spiller senior, er det seniorlisens som må betales.

Les mer om lisens på link nederst.

Til info: Medlemskontigent og treningsavgift mottar dere i Spond, og betales til klubben. Medlemskontigent faktureres i begynnelsen av hvert år (og når nye spillere begynner). Treningsavgift faktureres i perioden august-oktober.

For spørsmål om lisens eller andre avgifter, ta kontakt med Mari ved å svare på denne meldingen.

Ønsker alle sammen velkommen tilbake til en ny innebandysesong!

Mer info om lisens

Tilbake til nyhetssiden