Elitelaget vårt søker hovedtrener

Elitelaget vårt er til høsten klare for sin fjerde sesong på øverste nivå i innebandy for kvinner i Norge. En historisk bronsemedalje i 2022/2023-sesongen, ble fulgt opp av en ny bronsemedalje i sesongen som nylig ble avsluttet. Vi har hatt årets spiller i Eliteserien to år på rad. Laget vårt består av unge, ambisiøse og treningsvillige jenter som satser hardt på idretten sin.

Vi ser nå etter en engasjert person med evne til å motivere, med gode lederegenskaper og som liker å jobbe i team. Du må ha idrettsfaglig utdanning og/eller trenererfaring.

Er du interessert, har spørsmål om stillingen eller har tips til personer som kan passe i denne rollen? Ta kontakt med klubben vår på stavangeribk@gmail.com.

Søknadsfrist 1. juni 2024.

Vi setter pris på deling av dette innlegget for å nå ut til flest mulig.

Tilbake til nyhetssiden